A renunţat la munca de birou şi a început o afacere, "pentru mame şi fiicele lor", cu 250 de euro. Acum are vânzări de 200.000 de euro

Brandul de îmbrăcăminte Girls Fashion Boutique - by Luiza Willems estimează vânzări de 200.000 de euro în 2016, acesta fiind al doilea an de activitate al companiei pe piaţa din România, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei. Afacerea Girls Fashion Boutique a fost lansată în 2014, cu o investiţie iniţială de numai 250 de euro şi produce seturi de îmbrăcăminte pentru mame şi fiicele lor.

A renunţat la job şi a început o afacere "pentru mame şi fiicele lor", cu 250 de euro. Acum are vânzări de 200.000 de euro

Afacerea s-a dezvoltat pe Facebook, ca principal canal de promovare şi vânzare.  Anul acesta, compania  a semnat un protocol de colaborare cu Hypermarketurile Cora, introducând o parte dintre modelele Girls Fashion Boutique în nouă din cele 10 magazine ale  reţelei, scrie Business Magazin

Strategia de dezvoltare a companiei include atât exploatarea unor noi canale de vânzare, precum şi crearea unor noi colecţii mamă-fiu, tată-fiu, femei însărcinate. “Am lucrat 13 ani în corporate, în agenţii de publicitate şi în corporaţii de top, dar în 2014 a venit timpul să încep altceva. Experienţa în publicitate şi în trade marketing m-a ajutat să concep brandul, strategia de vânzări, promovarea şi dezvoltarea. Am absolvit, de asemenea, o şcoală de design. Eu nu sunt numai antreprenorul din spatele Girls Fashion Boutique, ci şi designerul tuturor modelelor. Cele care mă inspiră în fiecare zi sunt fetiţele mele, Anna Sophie şi Eva Nicole, care apar mereu în fotografii alături de mine,“ spune Luiza Willems, creatoarea brandului Girls Fashion Boutique.

Compania produce exclusiv în România, având mai multe colaborări cu fabrici şi ateliere de croitorie din ţară. Produsele Girls Fashion Boutique acoperă toate anotipurile, pe segmentele casual şi îmbrăcăminte pentru ocazii speciale. La finalul anului 2015, Girls Fashion Boutique şi-a deschis propriul atelier de croitorie unde produce haine pe comandă.

“Consumatorul român caută din ce în ce mai mult produse fabricate în România şi este dispus să plătească mai mult pentru  haine diferite, chiar unice. Cred cu tărie ca pe piaţă este loc pentru mai mulţi producători locali,“ adaugă Luiza Willems.

Citeşte articolul integral pe Business Magazin

Sursa: mediafax.ro


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 Informație / Măcelul din 10 august 2018 a avut loc la comanda lui Dragnea, cu complicitatea ministrului de Inter…

2 LIVE Peste 50.000 de români au votat deja în diaspora / GRAFIC Prezența la urne, mai mare decât în primul tur a…

3 VIDEO ALERTĂ / Rareș Bogdan, mesaj de ultimă oră! „Azi începe pedepsirea făptașilor măcelului din 10 august!”

4 Mesajul diasporei pentru Dăncilă!

5 BREAKING Diaspora dă cu votul în Dăncilă de-i zbârnâie mațele! S-au deschis și urnele din UK

recomandări

Te ia DNA: Catalin Chereches

S-a lansat Milionarul pentru Android! Descarcă din Play Store

Reîncepe 'Dosarele X'! Iată trailerul