Informațiile trebuie trimise în format electronic la adresa antifrauda.sv@anaf.ro. Acestea vor fi utilizate exclusiv de către Direcția Antifraudă Fiscală. Nefurnizarea datelor poate atrage amenzi contravenționale.

DOCUMENT Începând cu luna august, ANAF va număra meniurile, dansurile și amintirile de la nunți, botezuri, majorate și evenimente corporate
ANAF solicită informații detaliate despre evenimentele sociale și corporate organizate în perioada august - decembrie 2025. Potrivit Economica , agenția cere operatorilor de locații să furnizeze aceste date în termen de cinci zile de la primirea solicitării.
ANAF solicită detalii precum:
- date identificare beneficiar rezervare (nume și prenume/denumire persoană juridică, număr telefon contact)
- natură eveniment (nuntă, botez, aniversare, majorat, banchet, simpozion, evenimente corporate etc.), data eveniment și ora începerii
- număr estimat de meniuri/participanți (număr minim declarat/acceptat, după caz)
- preț meniu (dacă au existat/vor exista mai multe tipuri de meniuri cu valori diferite, se vor evidenția în mod corespunzător)
- avans încasat
- modalitatea de încasare a avansului (chitanță/ordin de plată etc)
- alte servicii oferite de organizator contra cost, conform contractelor (închiriere spațiu, servire alte meniuri comandate, amenajare spațiu eveniment, servicii artistice/muzicale, filmare și/sau fotografiere etc)
- valoare alte servicii oferite de organizator.
Această măsură face parte din eforturile ANAF de monitorizare și prevenire a evaziunii fiscale în sectorul serviciilor pentru evenimente.

