Documente-BOMBĂ! Chris Terheș, candidat PSD, i-a făcut plângere penală lui Dragnea în 2016 și-l amenința cu denunțuri la DNA și DIICOT! Amănunte INCENDIARE!

Documente-BOMBĂ! Chris Terheș, candidat PSD, i-a făcut plângere penală lui Dragnea în 2016 și-l amenința cu denunțuri la DNA și DIICOT! Amănunte INCENDIARE!

Documente-BOMBĂ! Chris Terheș, candidat PSD, i-a făcut plângere penală lui Dragnea în 2016 și-l amenința cu denunțuri la DNA și DIICOT! Amănunte INCENDIARE! Preotul Chris Terhes, candidat la alegerile europarlamentare pe lista PSD pe o poziție super-eligibilă (locul patru), i-a făcut plângere penală lui Dragnea în 2016! Mai mult, așa cum veți citi în articolul de mai jos, publicat pe site-ul organizației pe care se laudă că o păstorește în SUA, Terheș îl amenința pe Dragnea și cu alte denunțuri, pentru fapte mult mai grave, către DNA și DIICOT: „Prezenta plangere este doar prima dintr-o serie de plangeri pe care le avem pregatite in aceasta cauza. Avem indicii temeinice ca s-au comis si alte infractiuni care sunt de compententa DNA si DIICOT”, a spus Chris Terhes, presedintele Romanian Community Coalition.” Să nu mai vorbim că într-un alt material publicat pe același site, Terheș îl acuza pe Dragnea că a luat un proiect de lege de la o organizație evreiască al cărui lider îi acordase o importantă distincție liderului PSD( EXPLOZIV: Dragnea si-a fundamentat legea pe un document al unui ONG si nu al Comisiei Europene )

Coalitia romanilor din SUA i-a facut plangere penala lui Liviu Dragnea pentru fals intelectual si uz de fals in initierea legii care penalizeaza libertatea de expresie

02/15/2016
 
Romanian Community Coalition, cea mai larga organizatie a romanilor din SUA, a inaintat, pe data de 15 februarie 2016, o plangere penala Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie impotriva lui Liviu Dragnea, deputat si presedinte PSD, pentru comiterea infractiunilor de fals intelectual si uz de fals in initierea controversatei legi a defaimarii.

Plangerea penala a fost motivata de faptul ca deputatul Liviu Dragnea, singurul initiator al proiectului de lege in cauza, si-a justificat propunerea legislativa invocand documente si institutii europene care nu exista. Romanian Community Coalition a dezvaluit in premiera acest lucru pe data de 9 februarie in articolul:  EXPLOZIV: Dragnea si-a fundamentat legea pe un document al unui ONG si nu al Comisiei Europene .

Legea 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative stipuleaza in mai multe articole ca orice propunere legislativa trebuie sa fie in armonie cu reglementarile in materie la nivel european, "cu tratatele internationale la care Romania este parte, precum si cu jurisprudenta Curtii Europene a Drepturilor Omului".

Pentru a justifica aceasta cerinta, deputatul Liviu Dragnea a afirmat in expunerea de motive ca "propunerea legislativa vine in completarea legislatiei comunitare in materie, fiind inspirata de «Conventia Cadru Europeana pentru Promovarea Tolerantei si Combaterea Intolerantei», propusa ca model pentru toate statele membre ale Uniunii Europene, de catre Consiliul European al Tolerantei si Reconcilierii".

De asemenea, deputatul Liviu Dragnea a mai mentionat in expunerea de motive ca acest "Consiliul European al Tolerantei si Reconcilierii" este una dintre institutiile, alaturi de Ministerul Educatiei si CNCD, ce "urmeaza sa implementeze prevederile prezentei propuneri legislative", ca si cum acesta ar fi parte a puterii executive la nivel european.

O simpla cautare pe interent (http://ectr.eu/about-us), insa, arata ca acel "Consiliu European al Tolerantei si Reconcilierii" nu este o entitate a Uniunii Europene, iar "Conventia Cadru Europeana pentru Promovarea Tolerantei si Combaterea Intolerantei" nu este un act emis de o institutie europeana. 

Faptul ca acest "Consiliu European al Tolerantei" nu este o institutie europeana a fost confirmat si de Comisia Europeana, raspunand interpelarilor mai multor europarlamentari. 

"Consiliul European al Tolerantei si Reconcilierii nu este o entitate a Uniunii Europene, iar Comisia nu furnizeaza nici o finantare pentru el. Conventia Cadru Europeana pentru Promovarea Tolerantei si Combaterea Intolerantei nu este un document nici al Comisiei Europene, si nici al Uniunii Europene", a raspuns Comisia Europeana europarlamentarului Andreas Mölzer, pe data de 24 februarie 2014. 

Ca atare, se arata in plangere, domnul Liviu Dragnea "a sustinut lucruri neadevarate, cu scopul vadit ca legea respectiva sa fie aprobata de cele doua camere ale Parlamentului, argumentand ca se impune adoptarea proiectului sau intrucat este in concordanta cu sustinerile unor institutii oficiale ale Uniunii Europene, cum ar fi «Consiliul European al Tolerantei si Reconcilierii», dar si cu acte oficiale emise de aceste institutii si ratificate de Romania, cum ar fi «Conventia Cadru Europeana pentru Promovarea Tolerantei si Combaterea Intolerantei»".

"Atare sustineri, contrare adevarului, facute cu scopul inducerii in eroare a membrilor Parlamentului Romaniei, dar si a opiniei publice, de catre un functionar public intr-un act oficial, reprezinta element constitutiv al infractiunii de fals intelectual prevazuta de art. 321 Cod Penal", se mai afirma in plangere.

Domnul Liviu Dragnea, parlamentar fiind, este functionar public in intelesul art. 175 alin. 1 Cod Penal. Acesta, in calitate de parlamentar, poate avea initiative legislative conform art. 74 din Constitutie, prin urmare este un functionar public in exercitarea atributiilor sale atunci cand are initiative legislative. 

"Expunerea de motive", inclusa in procedura unei propuneri legislative, este un act oficial emis de un functionar public in exercitarea functiei sale.

Sustinerile domnului Liviu Dragnea din “expunerea de motive”, insa, sunt necorespunzatoare adevarului, Consiliu in cauza nefiind un for european, iar acea Conventie neavand un caracter oficial european.

"In concluzie, exista indicii ca domnul Liviu Dragnea se face vinovat de comiterea infractiunii de fals intelectual, toate conditiile stipulate de art. 321 Cod Penal fiind indeplinite in acest caz", se afirma in plangere.

De asemenea, fapta de a folosi inscrisul astfel falsificat, cu scopul tranformarii lui in lege, intruneste elementele constitutive ale infractiunii de uz de fals, prevazuta de art. 323 Cod Penal.

"Fapta penala comisa de domnul Liviu Dragnea este cu atat mai grava cu cat priveste inducerea in eroare a unei institutii fundamentale a statului de drept, Parlamentul, in ceea ce priveste activitatea exclusiva si esentiala a acesteia, care este legiferarea. Dupa cum se poate vedea, acesta deja a indus in eroare Senatul Romaniei, acesta votand in favoarea respectivului proiect de lege, desi acesta nu are nici o justificare in legislatia europeana", se mai arata in plangere.

Romanii-americani au solicitat Parchetului General sa aiba in vedere faptul ca Partidul Social Democrat este cel mai mare partid din Romania, iar in Parlament, in prezenta legislatura, impreuna cu alte partide cu care este in alianta, detine majoritatea, astfel ca poate adopta orice legi considera de cuviinta.

"Tocmai profitand de acest avantaj, domnul Liviu Dragnea, in calitate de presedinte al PSD, fiind astfel cel mai influent parlamentar, a inaintat respectiva initiativa legislativa de unul singur, avand reprezentarea clara ca aceasta are toate sansele sa treaca prin cele doua camera ale Parlamentului", se mai afirma in plangere.

Acest lucru este relevat si de faptul ca initiativa depusa la sfarsitul lui octombrie 2015 a fost adoptata in mai putin de o luna de catre Senat, ca si camera intai sesizata, asta in conditiile in care este de notorietate ca exista legi care treneaza pe agenda celor doua camere inexplicabil si nejustificat.

"Fata de argumentele de mai sus, va solicitam sa luati masurile legale ce se impun fata de numitul Liviu Dragnea asupra caruia exista indicii temeinice ce se face vinovat de comiterea infractiunilor prevazute de art. 321 (fals intelectual) si art. 323 (uz de fals) Cod Penal", s-a concluzionat plangerea penala.

 “Prezenta plangere este doar prima dintr-o serie de plangeri pe care le avem pregatite in aceasta cauza. Avem indicii temeinice ca s-au comis si alte infractiuni care sunt de compententa DNA si DIICOT”, a spus Chris Terhes, presedintele Romanian Community Coalition.

"Legea domnului Dragnea este de sorginte totalitara, fiind bazata pe concepte marxist-comuniste si trebuie respinsa in integralitate de catre Camera Deputatilor", a mai spus Terhes. 

Legea este, in plus, plina si de erori logice si legale, ceea ce o face fie cvasi-imposibil de aplicat, fie de natura sa conduca la abuzuri si incalcari grosolane ale drepturilor omului. 

"Nu poti vorbi despre «toleranta fata de diferente» de grup, ci eventual de «toleranta fata de grupuri diferite», ceea ce este cu totul altceva. Nu e clar cum poate domnul Dragnea definiti «diferenta», pentru ca ulterior, in functie de aceasta definitie, cineva sa fie acuzat ca nu e tolerant", a adaugat presedintele Romanian Community Coalition.

Romanian Community Coalition face un apel tuturor membrilor Camerei Deputatilor sa respinga acest proiect de lege totalitar si injust.

"Fiecare roman care crede in libertatea de expresie si in drepuri fundamentale ale omului trebuie sa ia pozitie publica impotriva acestei legi si a incercarii de suprimare a libertatii de expresie", a concluzionat Terhes. 

Romanian Community Coalition se va folosi de toate mijloace democratice pentru a atrage atentia fata de pericolului social pe care aceasta lege il reprezinta daca va fi votata de Camera Deputatilor.















Citește și:

populare
astăzi

1 VIDEO „Ucrainenii au luat 8.000 de telefoane mobile și le-au pus pe stâlpi de doi metri, așa detectează dronele Shahed”

2 Retragerea lui Piedone a devenit o chestiune de zile...

3 Așa o fi? /

4 Dezvăluirile neașteptate ale șefului serviciului secret din Ucraina

5 Culisele uriașului scandal care zguduie regimul Orban, în Ungaria