Fotbal: Germania - România, cel mai vizionat meci de la EURO U21

Fotbal: Germania - România, cel mai vizionat meci de la EURO U21

Aproape 1,7 milioane de telespectatori au urmărit la TVR în "minutul de aur" partida Germania - România , cel mai vizionat meci de la Campionatul European de tineret, se arată într-un comunicat al SRTv remis AGERPRES.

"Maratonul transmisiunilor sportive ale Televiziunii Române de la Campionatul European UEFA EURO U21 a readus în atenţia publicului fotbalul noii generaţii. Aproape 1.700.000 de telespectatori în cel mai urmărit minut al partidei Germania - România. Cu 5 puncte acumulate în faza grupelor Campionatului European de fotbal UEFA EURO U21, la fel ca primele două echipe clasate în grupa A, naţionala de tineret a României părăseşte competiţia neînvinsă, cu fruntea sus. Diferenţa de golaveraj face ca elevii lui Mutu să nu fie calificaţi în sferturi, în locul Germaniei sau Ţărilor de Jos - echipe puternice, pretendente la titlu. Deşi publicul nu a putut fi prezent în tribune, telespectatorii au strâns rândurile şi au ţinut aproape de Naţionala U21 în toate meciurile jucate în faza grupelor, partida cu Germania, transmisă în direct la TVR 1 marţi, 30 martie, fiind cea mai urmărită de până acum din tot campionatul", precizează sursa citată.

Conform datelor audienţelor, în medie peste un milion de români au urmărit partida Germania - România: "1.680.000 de români au stat cu sufletul la gură la finalul meciului cu Germania, sperând la un gol în poarta apărată de Finn Dahmen, cel mai vizionat minut al partidei înregistrându-se la ora 20.49. Ratingul TVR 1 în acel moment ajungea la 9.5%, iar cota de piaţă atingea 19,1%. Pe întreaga durată a meciului (în intervalul orar 19.00 - 20.50), TVR 1 s-a clasat pe poziţia a doua în clasamentul audienţelor. În medie, peste un milion de români au urmărit Germania - România, principalul post al Televiziunii Române înregistrând un rating mediu de 5,7% şi un share mediu de 13,5% la nivel naţional, respectiv 6,5% rating mediu şi 15,8% cotă medie de piaţă la nivelul publicului urban. Un procent de 5,7% a reprezentat ratingul mediu pe target comercial, cota medie de piaţă pe publicul menţionat fiind de 19,2%", se arată în comunicat.

Partida disputată sâmbătă în compania ţării gazdă Ungaria a fost vizionată de o medie de 950.000 de telespectatori, iar cea cu Ţările de Jos, care a deschis participarea României în faza grupelor, a adus 768.000 de români la TVR 1. AGERPRES (AS-autor: Adrian Ţone, editor: Adrian Drăguţ), editor online: Anda Badea


Citește și:

populare
astăzi

1 Cea mai mare notă luată de Piedone în viața lui a fost un 6...

2 VIDEO Soldați ruși spunând adevărul despre ce se întâmplă cu armata lor în Ucraina

3 VIDEO Frate, nu ți-ai dori să trăiești așa ceva... Ce o fi fost în capul piloților?

4 Urmează bomba acestor alegeri? / AUR nu îndeplinește „o condiție de fond, determinantă” și toate candidaturile ar putea fi respinse!

5 „A fost așa toată durata zborului de patru ore”