Instagram își va lansa propria aplicație de mesaje text, un concurent serios pentru Twitter

Instagram își va lansa propria aplicație de mesaje text, un concurent serios pentru Twitter

O aplicație care se află în faza de testare ar putea fi un rival serios pentru Twitter. Este vorba despre Instagram care va avea propria aplicație de mesaje text, potrivit Bloomberg.

Instagram pregătește lansarea aplicației de mesaje text FOTO Shutterstock

În prezent, aplicația se află în faza de testare, anunţă ziare.com , care precizează că s-ar putea ca noul serviciu să înceapă să funcționeze încă din iunie, a scris Leah Haberman, profesor la Universitatea din California, pe Twitter. Ea a postat, de asemenea, capturi de ecran ale unei prime versiuni a aplicației.

Potrivit Bloomberg, presa a relatat deja că Meta, compania mamă a Instagram, lucrează la o aplicație de text cu numele de cod "P92" sau "Barcelona".

Meta a dezvăluit AI Sandbox, un mediu de testare pentru campanii de publicitate

Meta a dezvăluit pe 11 mai, AI Sandbox, care testează capacitățile AI generative pentru advertiseri, noi funcții în suita Meta Advantage de instrumente de automatizare a anunțurilor, detalii despre infrastructura AI și investițiile în modelarea acestora.

AI Sandbox va servi ca mediu de testare pentru versiunile timpurii ale uneltelor și funcțiilor noi, inclusiv instrumente publicitare AI. Este o zonă de testare în care Facebook poate experimenta cu tehnologia AI și poate dezvolta noi instrumente și caracteristici pentru a îmbunătăți performanța reclamelor și a automatiza procesele de publicitate. Acesta este destinat să fie un loc în care Facebook poate testa în siguranță noile tehnologii AI înainte de a le oferi publicului larg.

Printre instrumentele testate în AI Sandbox se numără adaptarea mesajului, generarea de fundal și ajustarea imaginilor.

Ajută publicitarii să economisească bani și timp

Meta Advantage este portofoliul de produse de automatizare care utilizează AI și învățare automată pentru a ajuta la optimizarea rezultatelor campaniei, personalizarea reclamelor prin potrivirea lor cu persoanele potrivite la momentul potrivit și în cele din urmă ajută publicitarii să economisească timp și bani.

Meta Advantage a fost introdus în 2022 și adoptarea sa de către companii este în creștere. De exemplu, în prezent există de 3 ori mai multe companii de publicitate care folosesc campaniile de cumpărături Advantage+ săptămânal, decât în urmă cu 6 luni.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 Retragerea lui Piedone a devenit o chestiune de zile...

2 Foarte interesante amănunte...

3 „Le-am spus atunci, foarte clar: Într-o lună începe războiul”

4 VIDEO Trebuie să vedeți asta! / Cine o avea interesul ca tot ce poate elimina Rusia din Ucraina să fie dat doar cu pipeta?

5 Nu le zice rău Ciucă...