Ministrul Transporturilor: În România este mult de lucru; pe viitor ne alegem parteneri profesioniști care respectă termenele

Ministrul Transporturilor: În România este mult de lucru; pe viitor ne alegem parteneri profesioniști care respectă termenele

Noul ministru al Transporturilor, Sorin Bușe, a afirmat, sâmbătă, pe durata vizitei sale efectuată pe o serie de șantiere din București, că în România este mult de lucru, iar pe viitor este foarte important să fie aleși parteneri profesioniști, care respectă termenele, încadrându-se în costurile angajate.

'Orice întârziere, ori problemă care apare vreau să-mi fie raportată, pentru a găsi o soluție împreună, în mod realist și transparent. Vă acord tot sprijinul, sunt disponibil 24 de ore din 24, însă am nevoie de seriozitate. În România este mult de lucru, dar pe viitor ne alegem partenerii care sunt profesioniști, care respectă termenele încadrându-se în costurile angajate. În mandatul meu, profitați de faptul că sunt inginer cu experiență managerială și înțeleg problemele care pot apărea în derularea unui proiect. Profitați de acest parteneriat. Fiecare proiect este important, iar lucrurile bune trebuie să continue. E nevoie de un mare efort pentru ca proiectele începute să fie finalizate cu succes', a menționat ministrul Transporturilor, Sorin Bușe.

Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, și-a început mandatul printr-o vizită de lucru efectuată pe principalele șantiere din București.

Potrivit unui comunicat al ministerului de resort, la Metrorex, oficialul a mers pe șantierul de pe Magistrala 5 (stațiile Eroilor 2 și Favorit), precum și Magistrala 4 (stația Străulești). Pe Magistrala 5, progresul fizic al lucrărilor este de 85% în ceea ce privește structura și de 10% în cazul finisajelor și instalațiilor aferente. La stația Eroilor 2, execuția structurii este realizată în proporție de 80%. În acest moment, se lucrează la legătura dintre M5 și M1 și se efectuează excavații pentru stația de pompare. De asemenea, sunt evaluate toate soluțiile posibile pentru diminuarea perioadei aferente devierii traficului auto. În ceea ce privește stația Favorit, execuția structurii este realizată în proporție de 97%.

De asemenea, pe Magistrala 4, a fost deja eliberată Autorizația de Construire pentru Terminalul Multimodal Străulești și au început lucrările de realizare a acestuia. Progresul fizic al tuturor lucrărilor este de 75%. La sfârșitul anului 2016 stațiile Laminorului și Străulești vor fi funcționale (astfel la rețeaua de metrou existentă, pe tronsonul Gara de Nord — Parc Bazilescu, în lungime de circa 5,6 km se vor adăuga încă 2,1 km cale dublă), iar în primul semestru din 2017 vor fi date în folosință atât Depoul, cât și Terminalul Multimodal.

În privința proiectelor CNADNR, ministrul Transporturilor a luat la cunoștință evoluția lucrărilor pe Centura Municipiului București, între A1 (Militari) și DN7 (Chitila). În urma exproprierilor suplimentare și a Autorizației de Construire ce a fost emisă săptămâna trecută, finalizarea lucrărilor este preconizată pentru data de 31 decembrie 2016. Progresul fizic actual depășește deja 50%.

Totodată, proiectarea și execuția Pasajului Suprateran pe DJ 602 Centura București — Domnești se află, în prezent, în procedură de achiziție. După finalizarea licitației, proiectul a fost blocat de contesta?iile depuse.

Nu în cele din urmă, ministrul de resort s-a deplasat și la Intrarea în București — Petricani, acolo unde se află în stadiul de proiectare cei 3 km pentru a întregi Autostrada București — Ploiești. Conform datelor la zi, proiectul tehnic a fost definitivat, iar în acest moment se depun eforturi pentru obținerea tuturor avizelor necesare pentru emiterea Autorizației de Construire.

AGERPRES


Citește și:

populare
astăzi

1 Retragerea lui Piedone a devenit o chestiune de zile...

2 Foarte interesante amănunte...

3 Era omul Rusiei? / O anchetă de contraspionaj duce la demiterea comandantului polonez al EUROCORPS, locotenent-generalul Jaroslaw Gromadzinski

4 Nu le zice rău Ciucă...

5 „Lebăda neagră”, noul trend pe internet după prăbușirea podului din Baltimore. Ce teorii ale conspirației circulă pe rețelele sociale