Produsele de îngrijire a pielii și cosmetice sud-coreene, din ce în ce mai populare în întreaga lume

Produsele de îngrijire a pielii și cosmetice sud-coreene, din ce în ce mai populare în întreaga lume

Produsele de îngrijire a pielii și cosmetice sud-coreene devin din ce în ce mai populare în întreaga lume, grație ingredientelor naturale de înaltă calitate, dar și prețului lor accesibil, relatează Yonhap.

Cheia succesului produselor de îngrijire sud-coreene constă în ingredientele naturale de înaltă calitate, care îmbunătățesc în mod eficient textura pielii, fără a recurge la componente dăunătoare care pot provoca efecte secundare adverse. Prețul lor accesibil este un alt secret, produsele cosmetice sud-coreene reușind să se mențină la un preț accesibil, în pofida componentelor naturale de înaltă calitate. Multe dintre aceste branduri oferă produse la sub 8 euro, în timp ce unele produse — cele mai scumpe — ajung la 38-46 de euro. Comparându-le cu alte mărci de lux, produsele de îngrijire a pielii și cosmeticele sud-coreene mențin o gamă de prețuri accesibile, care sporesc satisfacția consumatorilor.

Un astfel de exemplu este eyeliner-ul gel produs de brandul Tony Moly. Produsul este conceput pentru trasarea unei linii fine, cu ajutorul unei pensule, a unui tuș pe bază de gel. Eyelinerul este rezistent la apă și la transfer și rămâne pe piele o perioadă îndelungată de timp chiar dacă pielea transpiră sau persoana lăcrimează. Produsul poate fi la achiziționat la un preț de sub 8 euro și este ușor de folosit, datorită pensulei montate în interiorul capacului. Pentru persoanele începătoare în arta machiajului, TonyMoly este un produs care le ajută să traseze cu ușurință o linie de contur, fără imperfecțiuni. Clientele pot alege dintr-un total de șapte culori, care variază de la negru, maro și negru kaki la negru perlă, iar produsul a câștigat deja o mulțime de fane atât în interiorul cât și în afara Coreei.

Brandul Tony Moly este cunoscut și pentru designul unic al produselor sale, cum ar fi balsamurile în formă de buze, cremele de mână în formă de fructe sau sticluțele de parfum în formă de mici iepuri. Aceste produse vin la prețul de sub 8 euro și sunt ușor de transportat, grație dimensiunilor mici și designului plăcut, care atrage atenția. Datorită popularității produselor sale, Tony Moly a înregistrat vânzări în valoare de circa 250 de milioane de euro în 2014. Produsele brandului pot fi găsite pe rafturile de la Sephora, un lanț global de magazine de cosmetice, din Europa — o premieră pentru un brand cosmetic sud-coreean.

Cremele BB de la Missha sunt, de asemenea, foarte populare în afara Coreei de Sud. La 11 noiembrie 2014, cu ocazia unei zile dedicate cumpărăturilor, cunoscută sub numele de "Ziua persoanelor singure" ("Singles' Day"), Missha a vândut 56.123 de creme BB (BB Cream) în China. Spre deosebire de cremele BB obișnuite, prea grase și cu prea multă nuanță gri, cremele BB de la Missha sunt de culoare albă, ușoare și cu efect de luminozitate.

În sondajele efectuate în rândul consumatorilor, Missha se bucură de popularitate și pentru produsele sale anti-îmbătrânire. Astfel, într-un test de calitate efectuat de organizația ''Consumatorii din Coreea'', crema Time Revolution Immortal Youth Cream, produsă de Missha, s-a clasat pe locul al doilea într-un top al cremelor anti-rid, care a inclus 12 creme, printre care unele provenind de la branduri importate și de lux. În prezent, crema este unul dintre produsele cele mai vândute în rândul produselor antirid.

Cremele și măștile cu extract de melc de la It's Skin sunt, de asemenea, extrem de populare azi printre consumatorii din Asia și în special în rândul clienților chinezi și japonezi. Aceste produse conțin mucină, un extract gros de melc, care hidratează și ajută la regenerarea pielii. Odată aplicată, mucina este absorbită ușor de către piele. Aceste produse conțin și arbutină și adenozină, două componente care reduc ridurile și contribuie la albirea pielii.

Un alt element de succes de la It's Skin este Power 10 Formula, o esență puternic îmbogățită care poate contribui la rezolvarea a 13 tipuri de probleme de piele. Acest produs este deosebit de popular în rândul consumatorilor din SUA, Europa și Rusia. Fiecare dintre cele 13 produse ale acestei game Power 10 Formula conține ingrediente sănătoase pentru piele, cum ar fi vitamina A, vitamina C, extractul de drojdie, colagenul și coenzima Q10, toate într-o singură fiolă, astfel încât utilizatorii să poată alege din 13 variante pe cea adaptată pielii lor.

Produsele de îngrijire realizate din aur și din alte ingrediente de lux sunt, de asemenea, populare. Spre exemplu, brandul Nature Republic a înregistrat succes cu crema sa de față, realizată din 99% aur pur, dar și din lăptișor de matcă. Produs este o cremă cu textură de gel, cu sclipiri aurii, care hidratează pielea și o face mai fermă. Gelul calmant pe bază de aloe este, de asemenea, un mare succes pentru Nature Republic. Produsul conține 92% aloe naturală, dar și vitamina C, iar când este absorbit, hidratează pielea și o calmează.

Mass-media internaționale au subliniat popularitatea în creștere a produselor de îngrijire a pielii și a cosmeticelor sud-coreene. În acest context, postul american NBC a dedicat la 6 ianuarie un material, în care a evidențiat prezența crescută a acestora în magazinele din SUA.

AGERPRES

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Așa o fi?

2 Dizarmonic. Fals. Crud. Inadaptat / Un psiholog calcă pe cutume și-l „diagnostichează” pe Iohannis

3 Ea e madam Ciolacu. Poate cea mai de succes covrigăreasă din Buzău...

4 Jocuri de putere între taberele marionetelor din PSD

5 De citit...