Rușii au lansat ȚÂȚAGRAM!

Rușii au lansat ȚÂȚAGRAM!

Creatorii ruşi ai site-ului Tittygram, unde îşi fac reclamă de la avocaţi până la firme cunoscute, sunt fericiţi că ideea lor dă roade şi că afacerea cu mesaje publcitare promovate pe sâni se dovedeşte un real succes.

Reţelele sociale Twitter, Facebook, Snapchat şi chiar Instagram au concurenţă din partea site-ul rusesc botezat sugestiv Tittygram (Ţâţagram), o modalitate aparte de promovare pentru firme din toată lumea.

Site-ul permite imprimarea de mesaje scurte, în limita a 35 de caractere, pe sânii unei femei, fiind supranumit „Uber-ul sânilor” (n.r. Uber este o companie americană care a dezvoltat o aplicaţie pentru tablete şi smartphone-uri prin intermediul căreia clienţii îşi pot comanda limuzine cu şofer sau taxiuri).

Pentru mai puţin de 10 dolari, un manechin cu un bust generos îşi va scrie pe sâni mesajul publicitar şi trimite imaginea prin email într-o oră. Bineînţeles, chipul modelului nu este dezvăluit şi într-un caz numele tinerei. De când a fost lansată, anul trecut, de un grup de antreprenori ruşi din Ulyanovsk, afacerea a luat amploare. Reprezentanţii companiei au declarat că lucreză 24 de ore pe zi cu aproape 70 de manechine de pe întreg globul.

Multe persoane folosesc serviciul pentru a imprima mesaje cu ocazia zilelor de naştere şi alte urări, dar site-ul este căutat şi de companiile care au simţit potenţialul de reclamă pe care îl are serviciul.

Chiar şi Burger King se pare că a plătit pentru a fi imprimate cuvintele „Iubesc Burger King” pe sânii unei doamne, deşi există zvonuri, încă neconfirmate, că ar fi vorba de fapt despre excesul de zel al unui agent de publicitate.

Într-un interviu acordat publicaţiei „Moscow Times ”, directorul executiv al companiei Tittygram, Vladimir Gritsenko, a apărat site-ul, care a fost acuzat de sexism. Femeile care, în deplină cunoştinţă de cauză, îşi folosesc corpurile drept spaţii publicitare nu reprezintă o noutate, a mai spus Gritsenko, dar manechinele Tittygram sunt în siguranţă cel puţin datorită faptului că nu interacţionează direct cu clienţii. Compania donează 2% din profit pentru cercetarea cancerului de sân.


Citește și:

populare
astăzi

1 Retragerea lui Piedone a devenit o chestiune de zile...

2 Foarte interesante amănunte...

3 Nu le zice rău Ciucă...

4 Era omul Rusiei? / O anchetă de contraspionaj duce la demiterea comandantului polonez al EUROCORPS, locotenent-generalul Jaroslaw Gromadzinski

5 „Le-am spus atunci, foarte clar: Într-o lună începe războiul”