Vânzările cu amănuntul în SUA au crescut cu 8,5%, sprijinite de majorarea cheltuielilor online

Vânzările cu amănuntul în SUA au crescut cu 8,5%, sprijinite de majorarea cheltuielilor online

Vânzările cu amănuntul au crescut în SUA cu 8,5% în timpul sezonului de cumpărături pentru sărbătorile de iarnă, pe fondul majorării cheltuielilor online, conform unui raport al Mastercard publicat duminică, transmite Reuters.

Vânzările online în Statele Unite au urcat cu 11%, ceea ce arată efectele pandemiei de coronavirus (COVID-19) asupra transformării obiceiurilor de cumpărături, arată datele Mastercard, care prezintă o analiză a vânzărilor din magazine şi online, în perioada 1 noiembrie - 24 decembrie.

Cumpărătorii s-au grăbit să facă achiziţii şi din magazine, unde vânzările au urcat cu 8,1% faţă de 2020, pe fondul temerilor privind perturbările din lanţurile globale de aprovizionare.

"Cumpărătorii au fost dornici să-şi procure cadourile înaintea sezonului de cumpărături, conversaţiile învârtindu-se în jurul lanţurilor globale de aprovizionare şi a problemelor cu forţa de muncă", a apreciat un analist al Mastercard, Steve Sadove.

Vânzările online în perioada de vacanţă au reprezentat 20,9% din totalul vânzărilor cu amănuntul din acest an, înregistrându-se creşteri ale vânzărilor de bijuterii (cu 32%) şi electronice (16,2%), faţă de 2020. AGERPRES


populare
astăzi

1 VIDEO Priviți, ucrainenii au „prăjit” cea mai mare rafinărie Lukoil din Rusia, care produce 30% din consumul de benzină al țării

2 Primar PSD, fotografii în care agresează sexual o femeie în biroul Primăriei. Edilul susține că sunt realizate cu AI

3 Generalul SIE în rezervă Nicolae Iană, fostul procuror militar Vasile Doană și doi rezerviști din SRI, vizați de percheziții în dosarul DNA legat de u…

4 Cum arată Traian Băsescu la 74 de ani, înconjurat de nepoți și familie

5 STENOGRAME Apar nume noi în anturajul lui Călin Georgescu. Rețeaua de influență care s-ar fi lăudat că încearcă să îl scoată din țară