Visa: Opt din zece tranzacţii online realizate, în prezent, în Europa sunt contactless

Visa: Opt din zece tranzacţii online realizate, în prezent, în Europa sunt contactless

Opt din zece tranzacţii online sunt, în prezent, contactless, iar mai mult de zece ţări din Europa au înregistrat o creştere cu 20% a vânzărilor online, arată datele Visa publicate, luni.

În acest context, procesatorul de plăţi a anunţat că peste 100 de parteneri din Europa s-au alăturat iniţiativei "Where You Shop Matters" pentru a ajuta proprietarii de companii mici să îşi dezvolte competenţele digitale şi să îşi desfăşoare în continuare activitatea în beneficiul comunităţii din care fac parte, se arată într-un comunicat transmis AGERPRES.

Potrivit sursei citate, de când s-a lansat programul, la jumătatea anului trecut, peste două milioane de afaceri mici din Europa au primit sprijin prin intermediul campaniei.

"Este o etapă importantă în strategia Visa de a susţine opt milioane de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM-uri) din Europa şi 50 de milioane la nivel global să intre în mediul online, să se adapteze şi să-şi asigure viitorul afacerii. În Europa, pandemia Covid-19 continuă să aibă un impact devastator asupra afacerilor mici. Conform unui studiu recent, 65% dintre firmele mici sunt îngrijorate de viitorul afacerii lor. Din cauza restricţiilor şi a perioadelor de carantină, afacerile mici îşi mută din ce în ce mai mult operaţiunile online şi acceptă plăţi digitale. Datele Visa arată că peste 10 ţări din Europa au înregistrat o creştere de 20% a vânzărilor online, iar opt din zece tranzacţii sunt în prezent contactless", se menţionează în comunicat.

În procesul de digitalizare a opt milioane de afaceri mici, Visa şi-a unit forţele cu bănci, guverne, platforme comerciale şi parteneri din domeniul tehnologiei pentru a ajuta micile afaceri să devină digitale, iar printre iniţiative se află implementarea unei noi tehnologie de acceptare a plăţilor - "Tap-to-Phone", care transformă dispozitivele mobile în terminale de plată. Astfel, mii de companii mici pot să accepte plăţi digitale în România, Italia, Polonia, Turcia, Ucraina şi Marea. În România, soluţia Visa este disponibilă prin intermediul parteneriatelor cu Alpha Bank, BCR, CEC Bank şi Global Payments.

De asemenea, sunt vizate parteneriate public-private în Republica Cehă, Polonia şi Slovacia, prin care Visa colaborează cu guvernele pentru a oferi întreprinderilor mici acces gratuit la terminalele de acceptare contactless şi la software în primele 12 luni.

"Visa lucrează cu platforme digitale şi pieţe online, astfel încât magazinele mici să-şi poată crea o prezenţă online cu costuri şi dificultăţi minime. Aceste programe au fost lansate în 15 ţări din Europa, sprijinind mii de companii locale. Visa şi-a extins, de asemenea, platforma digitală globală Abilităţi practice de business (Practical Business Skills), care oferă resurse educaţionale gratuite pentru a ajuta proprietarii de întreprinderi mici şi mijlocii să ia decizii în cunoştinţă de cauză pentru a-şi dezvolta afacerea printr-un proces extins de digitalizare", precizează sursa citată.

Reprezentanţii companiei de plăţi digitale subliniază că, în parteneriat cu bănci şi fintech-uri din Europa, Visa are 30 de noi programe de carduri business care ajută firmele mici să-şi gestioneze mai bine fluxul de numerar şi achiziţiile, oferind în acelaşi timp acces la instrumente financiare inovatoare.

Totodată, prin extinderea campaniei "Where You Shop Matters", consumatorii sunt încurajaţi să cumpere de la comercianţi locali şi să sprijine afacerile mici din comunităţile lor. În acest sens, exemple de campanii care şi-au propus să vină în sprijinul magazinelor locale includ: "Susţinem Afacerile Mici" (România) - campanie iniţiată de Beans & Dots Specialty Coffee Shop şi start-up-ul românesc Ialoc.ro, Champion Green (Irlanda), Smart SME (Turcia), Fiver Fest (Marea Britanie) şi Kaufnebenan week (Germania).

Peste 100 de programe au fost lansate în România şi în alte ţări, cu sprijinul partenerilor din industrie, printre care Alpha Bank, Akbank, Axerve, Banca Sella, BeeDigital, CEC Bank, banca Co-Operative, Clickandcollection.com, Fiserv, Fruugo, Glovo, iCard- myPOS, Israel Credit Cards, Jyske, Juni, National Bank of Greece, Tyl by NatWest, Nexi, Orderbird, Oma Savings Bank Plc, Payplug, Piraeus Bank, Shopify, SparNord, Swedbank Viva Wallet, WorldLine, Yell.

Visa Inc. este lider mondial în domeniul plăţilor digitale, cu o capacitate de procesare de peste 65.000 de tranzacţii pe secundă. AGERPRES


Citește și:

populare
astăzi

1 Maneaua care a înnebunit planeta. Melodia este în centrul unei controverse uriaşe

2 Justiția din Ro a comis-o din nou! Asta e din aia jegoasă, făcută în nesimțire!

3 Așa o fi?

4 VIDEO Asta cu cei doi militari ucraineni de origine română, tată și fiu, o fi adevărată?

5 Sondaj Avangarde / Firea a început să recupereze teren... Piedone, în cădere liberă