Oamenii de ştiinţă avertizează că o cometă gigant ar putea DISTRUGE viaţa de pe Terra - FOTO, VIDEO

Oamenii de ştiinţă avertizează că o cometă gigant ar putea distruge viaţa de pe Terra şi că este nevoie ca lumea ştiinţifică să-şi îndrepte atenţia şi asupra acestor corpuri cereşti, despre care nu se cunosc foarte multe lucruri, relatează în pagina electronică Daily Mail.

Numărul de comete gigantice care ar putea lovi Pământul este mai mare decât se credea anterior.În timp ce NASA se concentrează pe ameninţările care vin din partea asteroizilor, noile cercetări sugerează că trebuie să privim dincolo de orbita lui Jupiter, unde se găsesc cele mai multe comete gigant.

Sute de comete masive, denumite "Centauri", au fost descoperite în ultimele două decenii. Centaurii sunt bile de gheaţă şi praf, cu o orbită instabilă care încep a fi întâlnite dincolo de Neptun. O astfel de cometă poate ajunge la dimensiuni de la 49 la 97 kilometri lăţime şi conţine mai multă masă decât toţi asteroizii care au trecut pe lângă Pământ descoperiţi până în prezent.

În drumul lor, aceste comete ar putea trece pe lângă Jupiter, Saturn, Uranus şi Neptun. Oamenii de ştiinţă susţin că este posibil ca o dată la 40.000 - 100.000 de ani, o cometă de tipul centaur să treacă pe lângă Pământ.

Sursa: mediafax.ro