„90 de ruble și are gust de gunoi” / Noua CoolCola produsă în Rusia, imitația cu același preț

„90 de ruble și are gust de gunoi” / Noua CoolCola produsă în Rusia, imitația cu același preț

De la invadarea Ucraine în 24 februarie, sute de companii străine au părăsit piața rusă, lăsând consumatorii fără fast-food și băuturi răcoritoare, scrie Ziare.com .

Rușii se plâng de prețurile umflate ale băuturilor carbogazoase falsificate care au apărut în magazine.

Sticla de un litru și jumătate de CoolCola se vindea pentru 122 de ruble (aprovimativ 10 lei), iar Cola produsă de compania rusă Cernogolovka se vinde cu 131 de ruble.

În același timp, stocurile rămase ale originalelor Pepsi și Coca-Cola pot fi încă cumpărate pentru 132 și 133 de ruble.

„Ideea de înlocuire este: plătiți aceeași sumă sau chiar mai mult și obțineți mărfuri mai proaste. Sucul de la „Chernogolovka” este în general un jaf, 0,5 litri pentru 90 de ruble și are gust de gunoi”, scrie un rus revoltat, citat de publicația Dialog.

După ce Coca-Cola HBS a decis să oprească producția în Rusia, în magazinele rusești au apărut ”analogi” de băuturi cu nume și etichete asemănătoare: CoolCola, Fancy și Street.

În același timp, falsurile sunt mai scumpe decât originalele, deși producătorul susține că produsul este realizat în totalitate în Federația Rusă. Consumatorii se așteptau ca mărfurile rusești să fie mai ieftine, iar gustul să fie apropiat de rețeta sucurilor originale, însă totul s-a dovedit a fi un eșec.

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 „Ucrainenii și-au demonstrat din nou superioritatea, au găsit călcîiul lui Ahile al rușilor”

2 ULTIMA ORĂ S-a instalat panica? Rusia şi-a mutat avioanele şi elicopterele din Crimeea!

3 Șeful tătarilor din Crimeea după „sabotaje”: „Podul de peste strâmtoarea Kerci este foarte jignit că trebuie să stea la coadă”

4 ULTIMA ORĂ Conducerea rusă a Crimeei a părăsit peninsula în urma unui apel venit de la Moscova

5 Rușii pregătesc măcelul? / Transporturi uriașe de rachete și sisteme S-300 către Ucraina