Băsescu pe Facebook: Propun ca în brandul de țară să fie un bou. Cu siguranță, ministrul ar fi reprezentat mai bine...

Băsescu pe Facebook: Propun ca în brandul de țară să fie un bou. Cu siguranță, ministrul ar fi reprezentat mai bine...

Băsescu e în formă: Propun ca în brandul de țară să fie un bou. Cu siguranță, ministrul ar fi reprezentat mai bine...

Ce a scris fostul președinte pe Facebook:

„Să râdem cu Ministrul Turismului
Ministrul Turismului s-ar gândi să schimbe brandul de ţară pentru turism. Foarte bine, este oricând loc de mai bine. Problema este că ministrul ar vrea să fim reprezentaţi de Mioriţa, o baladă tristă, adică de o oaie sau eventual de cei trei ciobani care se omoară între ei.
Sunt convins că, dacă în loc de oaie s-ar pune un bou, cu siguranţă, ministrul ar fi foarte bine reprezentat.”

PSD vrea să înlocuiască frunza Udrei cu oaia lui Daea în brandul turistic al României. Turoperatorii critică și ironizează intenția. Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică țării în jurul legendei Miorița. Turoperatorii dezaprobă schimbarea brandului, spunând că în turism sunt probleme mult mai importante de rezolvat, și ironizează ideea de a înlocui frunza cu o oaie, a dezvăluit Profit.ro. În ultima perioadă, ministrul Agriculturii, Petre Daea, acompaniat de șeful PSD, Liviu Dragnea, a avut mai multe luări de poziție despre importanța oii și lânei de oaie.



Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 „Nu stă niciodată cu fața la...” / Detalii despre cum făceau amor „elevul” Dani Oțil și „mămica” Mihaela Rădules…

2 ULTIMA ORĂ Culise din ședința PNL / S-a pus batista pe țambal! Cîțu nici nu s-a dus. Orban a făcut liniște în 30…

3 Hemoroizii lui Iliescu / O mare nulitate securistă a României

4 Beizadele PSD / Dezmăţ cu droguri, amor şi peste 100 de tineri la un loc

5 Raport al serviciilor americane de informaţii. Scenarii ale lumii în 2040