Becali este un țărănoi imbecil. Detalii nefardate despre vacanțele sale extravagante la Monaco

Fugarul reținut în Republica Moldova, Cristian Rizea, povestește pe Facebook chestii de can-can despre diferite personaje dubioase ale României. Unul dintre aceste personaje este Gigi Becali, țărănoiul cultivat de televiziunile PSD și fost parlamentar al acestei țări...

„Eram in dimineata zilei de 24 iulie 2008, cand intalnindu-ne ca de obicei la el la Hotel, fiicele sale aflasera ca in acea seara era programat un concert al Aliciei Keys la celebra "Salle des Etoilles" din cadrul locatiei Sporting Club Monte Carlo si toate biletele erau epuizate fiind vorba de un numar strict de mese unde fiecare participant beneficia si de o cina alaturi de o diversitate de bauturi, pana la inceperea concertului !

Bineinteles ca la solicitarea familiei latifundiarului am rezolvat rapid aceasta problema, gasind bilete si ultima masa disponibila pentru acea seara! Vine si ora inceperii showului si intrand in sala suntem condusi la masa pe care o obtinusem pe ultima suta de metri, aceasta fiind situata putin mai departe de scena.

Gigi, care era obisnuit sa fie mereu in prin plan, a strambat din nas, spunandu-mi sa gasesc neaparat o solutie ca sa ne dea o masa mai in fata, aproape de scena! La insistenta lui Gigi am rezolvat si acea problema apeland la directorul acelei sali, caruia latifundiarul i-a strecurat suma de 5.000 de euro pentru serviciul sau, dupa ce acesta ne-a pozitionat masa chiar in afara scenei!

Nici nu a inceput bine concertul, ca Gigi impreuna cu Vali Salagean, s-au ridicat spunand ca merg sa dea o "mana" la cazinoul hotelului, noi ceilalti savurand acel concert pana la sfarsit!

La finalul concertului am plecat toti catre hotel pe jos, fiind doar o distanta de 100 de metri, Gigi si Vali Salagean asteptandu-ne pe aceeasi terasa, de data aceasta foarte bucurosi pentru cei 200.000 de euro pe care Gigi ii castigase cat noi fusesem la concertul Aliciei Keys! Vechiul proverb romanesc "ban la ban trage" se adeverea din plin...

Tin minte ca s-a prelungit acea seara pe terasa de la Monte Carlo Bay pana spre 3 dimineata a doua zi cand Gigi, facandui-se foame, m-a rugat sa vorbesc cu directorul hotelului pentru ca cei de la room service il refuzasera, sa-i aduca 2-3 platouri de branza cu rosii si ceapa!

Dupa multe insistente, am reusit sa rezolv aceasta "stringenta problema", latifundiarul multumindu-mi si laudandu-ma fata de cei prezenti, pentru ca ma "descurcasem" atunci cand ospatarii pusesera pe masa platourile comandate!

Sincer nici atunci Gigi Becali nu era foarte diferit, poate putin mai cizelat, dar cel pe care il cunoscusem in 1990 cand participasem cu el la cateva petrecerila una din fermele din statiunea Olimp unde isi chema lautarii, acompaniat fiind si de o parte din corpul de balet al clubului de noapte "Paradis" din Jupiter.

Mai tarziu, dupa ce a ajuns dupa gratii, si-a continuat stilul extravagant si profitand de perioada cand cu acordul conducerii penitenciarului de la Poarta Alba iesea la munca la baza de fotbal a clubului "Viitorul" Constanta, beneficia de placerile vietii, oferite de Tania Budi care in schimbul sumei de 5.000 de euro, facea naveta Bucuresti-Constanta oricand Gigi isi trimitea "brelocul", pe Lutu, sa faca pe soferul pentru celebra diva! Stiu ca acesta a incercat sa "profite" si el de farmecele Taniei Budi la unul din drumurile de intoarcere spre Bucuresti, dandu-i de inteles divei ca ar fi si el inclus in "pachetul" platit de seful sau, aceasta refuzandu-l in cele din urma!

Acesta e de fapt adevarul despre "razboinicul luminii" care vorbeste de moralitate, religie si valorile familiei atunci cand este in public, el fiind de fapt un depravat ca multi altii!

Pana la urma si el ca si noi ceilalti pacatosi, ne ghidam dupa vechea vorba romaneasca dar modificata si adaptata realitatilor noastre: "Sa faci ce face popa, nu ce zice popa"!
Poate totusi e cineva curios in Romania sa stie cum a devenit peste noapte un mare iliardar Gigi Becali?”

„Poate totusi e cineva curios in Romania sa stie cum a devenit peste noapte un mare iliardar Gigi Becali?
Secretul sta in relatia apropiata pe care Gigi Becali a avut-o cu primarul Anghel Rababoc, acesta"brevetand" reteta miraculoasa de imbogatire a smecherului din Pipera, reteta care a constat in fabricarea unor acte false, reprezentand acele asa zise "hartii de mana" oe care se vindeau terenurile in anii comunismului!
Primarul Rababoc dupa ce identifica terenurile valoroase si proprietarii care decedasera, in cardasie cu Gigi, faceau niste chitante de mana pe care le si "ingalbeneau" putin, pentru a le da aerul de vechi, iar in dreptul vanzatorilor puneau doar persoane decedate in acel moment din comuna respectiva, in dreptul cumparatorului figurand de fiecare data, tatal viitorului latifundiar!
Astfel cu actele masluite, mai luau 2 persoane foarte in varsta din comuna, care in fata instantei de judecata aveaurolul de a confirma ca fusesera martori la "asa-zisa tranzactie" imobiliara, iar Autoritatea Judecatoreasca din Ilfov ii dadea viitorului miliardar la "foc automat" pe "banda rulanta", hotarari care tineau loc de acte de proprietate!
Asa a devenit peste noapte Gigi Becali stapan pe terenurile din Pipera, exclusiv prin fals si uz de fals!
Aceeasi "reteta" a fost folosita de "razboinicul luminii" si cu Florentin Pandele odata cu venirea acestuia ca primar la Voluntari acum 20 de ani!
Daca cineva ar fi "Curios" sa verifice toate acele acte falsificate in baza carora Gigi Becali a devenit proprietar, se va convinge ca este exact asa cum va relatez!
Toata averea sa a fost facuta prin furt din patrimoniul public si privat al statului, indiferent cat ne minte pe la televizor marele latifundiar!
De aici si imaginea de mare iubitor de Dumnezeu, care indiferent de cate icoane se inconjoara in speranta ca va avea parte de iertarea divina pentru faptele sale, ramane cel mai mare ipocrit!
El "Sfantul din Pipera" care face donatii doar daca e si vreo televiziune prin preajma, in caz contrar rastindu-se la cei care ii solicita sprijinul, punandu-si bodiguarzii sa-i fugareasca.
Imi aduc aminte acum multi ani in urma cand nu era miliardarul de azi, atunci cand lua bani cu camata pe care nu-i mai returna niciodata si creditorii veneau peste el, apela mereu la Fane Spoitorul (Ion Titisor) care il ajuta si proteja de fiecare data, scotandu-l mereu din belele!
Astazi atunci cand cineva il deranjeaza apeleaza la bodyguarzii sai, el neavand curaj decat sa injure si sa jigneasca!
Acesta e adevaratul Gigi Becali !”

"Imi amintesc de anul 2008, luna iulie, cand fiind la Monte Carlo m-am intalnit cu Gigi Becali care venise in vacanta cu familia si se cazase la hotelul Monte Carlo Bay insotit fiind de nepotul sau Vasile Geambazi si Valentin Salagean (proprietar Trattoria il Calcio), ambii cu familiile. In cele 10 zile petrecute de Becali acolo ne vedeam zilnic, chiar el rugandu-ma sa ii arat diverse locuri, relatandu-mi ca se afla pentru prima oara la Monaco. Gigi era in forma maxima, se simtea in largul sau si era foarte generos cu angajatii hotelului, care doar pentru faptul ca ii deschideau usa masinii sau ii duceau in apartament pungile de la shopping primeau de fiecare data cate o bancnota de 500 de euro!
Terasa de la restaurant era deja un fel de birou pentru Gigi care isi facea tot felul de intalniri cu diversi impresari aflati in vacanta care voiau sa-i vanda vreun jucator. La solicitarea acestuia l-am chemat pe un italian comerciant de ceasuri, latifundiarul dorind sa isi achizitioneze mai multe ceasuri foarte scumpe si cerandu-mi sfatul in acest sens. Intr-o dimineata, Gigi iesind mai devreme in oras sunt apelat de proprietarul unui celebru magazin "Society Club", aflat in incinta Metropole Shopping Center din Monte Carlo, care imi era si prieten si care imi spune ca un cetatean roman vrea sa achizitioneze niste haine pe care vrea sa le plateasca cash, factura fiind in jur de 40.000 de euro, legea nepermitand o astfel de plata fara a avea o justificare slida!
L-am linistit pe proprietarul magazinului caruia i-am spus ca il cunosc foarte bine pe noul sau client, asigurandu-l ca provenienta banilor este una legala! Astfel Gigi si-a continuat sedinta de shopping linistit, cumparandu-si chiar si un ceas cu diamante de la exclusivistul magazin Zegg&Cerlati, ceas pe care vad ca il poarta si astazi, achitand la vremea aceea pentru el o suma de aproape 50.000 euro!
Dupa ce mi s-a confesat, aflasem ca pentru acea vacanta de 10 zile venise la el cu 600.000 euro cash dar calatorind cu un avion privat nu avusese probleme la trecerea frontierei!
Imi amintesc cand ieseam doar eu cu el sa dam o tura prin Monaco fara sotiile noastre si ne intalneam cu diversi romani aflati in vacanta, Gigi fiind deja o persoana cu o mare notorietate, iar cand intalnea fete singure din Romania intra cu ele in vorba si le propunea sa il sarute pe obraz in schimbul unei bancnote de 500 de euro!
Recunosc ca asa ceva nu mai vazusem pana atunci dar Gigi era foarte fericit!

Citește și:

populare
astăzi

1 Cea mai mare notă luată de Piedone în viața lui a fost un 6...

2 Bilanțul după trei luni al noului comandant al Forțelor Armate Ucrainene: Armata lui Putin sângerează din greu, dar câștigă încă teren

3 STENOGRAME „Eugen Mîrtz i-a inoculat victimei ideea că prin sexul anal a salvat-o de la moarte deblocându-i o chakră ce controlează punctele vitale”

4 Se întâmplă lucruri? / Se strânge robinetul?

5 Dorel Vișan, premiat de Masonerie pentru prezența la Moscova...