Twitter testează un nou serviciu de publicitate - clipurile promoţionale

Twitter testează un nou serviciu de publicitate - clipurile promoţionale

Platforma de microblogging Twitter a anunţat, marţi, că testează un nou serviciu de publicitate, respectiv spoturile video promoţionale care apar printre "tweet-urile" utilizatorilor.

Twitter testează un nou serviciu de publicitate - clipurile promoţionale

Aceste "clipuri sponsorizate", lansate într-o versiune beta, sunt plătite de advertiseri în funcţie de numărul de accesări ale utilizatorilor reţelei Twitter (după principiul "costului per click", care este deja utilizat în industria online), a anunţat compania pe blogul său oficial.

Prin intermediul acestor aşa-numite "video-uri promoţionale", publicitarii îşi vor putea încărca şi distribui clipurile în reţeaua Twitter.

Acest nou serviciu de publicitate extinde în fapt un program implementat deja de Twitter, denumit Amplify, care permite sponsorizarea unor promo-uri în cazul programelor de televiziune, de exemplu.

Twitter încearcă să se extindă dincolo de platforma de microblogging, către servicii de distribuţie de imagini şi conţinut video, sperând că va accelera astfel creşterea numărului de utilizatori. Compania încearcă să atragă mai mulţi utilizatori şi să crească totodată timpul petrecut de aceştia pe platforma de socializare, pentru a genera venituri mai ridicate din publicitate.

Twitter a raportat o pierdere de 132,4 milioane de dolari pentru primul trimestru al acestui an, de aproape cinci ori mai mare faţă de pierderea din perioada corespunzătoare a anului trecut. Numărul de utilizatori a urcat în primul trimestru la 255 milioane, cu 25% mai mulţi faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a anului trecut. Rata de creştere a încetinit însă faţă de 30% în trimestrul anterior, după cum relata în aprilie Bloomberg.

Veniturile din publicitate pe platforme mobile au reprezentat 80% din încasările totale din publicitate înregistrate de Twitter în primul trimestru, faţă de un procentaj de 59% raportat de Facebook.

Twitter va avea în acest an o cotă de 2,7% pe piaţa publicităţii mobile din SUA, faţă de 2,4% în 2013, cu mult în urma Google (47%) şi Facebook (22%), potrivit estimărilor EMarketer.

Sursa: mediafax.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 Cea mai mare notă luată de Piedone în viața lui a fost un 6...

2 Bilanțul după trei luni al noului comandant al Forțelor Armate Ucrainene: Armata lui Putin sângerează din greu, dar câștigă încă teren

3 STENOGRAME „Eugen Mîrtz i-a inoculat victimei ideea că prin sexul anal a salvat-o de la moarte deblocându-i o chakră ce controlează punctele vitale”

4 Se întâmplă lucruri? / Se strânge robinetul?

5 Dorel Vișan, premiat de Masonerie pentru prezența la Moscova...