Motivele care i-au făcut pe români să bea mai puţină BERE

Motivele care i-au făcut pe români să bea mai puţină BERE

Anul 2013, mai slab pentru berari / FOTO: libertatea.ro

Cifra de afaceri netă a producătorului de bere Heineken România a ajuns anul trecut la 1,12 miliarde de lei (254 milioane de euro), în scădere cu 5% comparativ cu 2012, pe o piaţă care s-a contractat cu aproximativ 10%.

Heineken este cel mai mare producător de bere din Europa şi al treilea din lume în ceea ce priveşte volumul.

Compania are patru fabrici de bere în România, în Craiova, Constanţa, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş şi peste 1.100 de angajaţi.

Consumul de bere a scăzut anul trecut cu 10%, atingând un volum de 16,3 milioane de hectolitri. Un român a consumat, în medie, anul trecut, 81 de litri de bere, faţă de 90 de litri în 2012.

Aproximativ 53,2% ( în creştere cu 0,7 puncte procentuale faţă de anul precedent) dintre români au preferat berea la PET, consumul de bere la sticlă a scăzut cu aproape 2 puncte, la 26,3%, iar consumatorii de bere la doză au reprezentat 17,1% din piaţă, cu 1,3 puncte mai mult faţă de anul precedent. Berea la butoi a acoperit 3,4% din piaţă, cu 0,1 puncte mai puţin faţă de anul precedent.

Sursa: realitatea.net


Citește și:

populare
astăzi

1 Cea mai mare notă luată de Piedone în viața lui a fost un 6...

2 Bilanțul după trei luni al noului comandant al Forțelor Armate Ucrainene: Armata lui Putin sângerează din greu, dar câștigă încă teren

3 STENOGRAME „Eugen Mîrtz i-a inoculat victimei ideea că prin sexul anal a salvat-o de la moarte deblocându-i o chakră ce controlează punctele vitale”

4 „Această funcție revine prin tradiție Statelor Unite” / Băsescu dezvăluie că nu România l-a propus pe Mircea Geoană la NATO!

5 Se întâmplă lucruri? / Se strânge robinetul?