Viitorul mallurilor: Internetul, fantoma care bântuie jucătorii pe o piaţă în care este crucial „să te culci cu clientul“

Starea din prezent a mallurilor din România nu este cea mai bună, mare parte din centrele comerciale existente având nevoie de modernizări. Astfel, mai mult de o treime din mall-urile din România ar trebui să treacă prin procese de înnoire şi îmbunătăţire, iar costurile totale necesare acestor îmbunătăţiri s-ar ridica la peste 200 de milioane de euro, apreciază oficialii companiei de consultanţă, proiectare şi project management Immpuls.

 

Pe această piaţă în care investiţiile sunt necesare pentru a face faţă unei competiţii mari, provocările nu vin doar de la celelalte centre comerciale, ci şi din evoluţia puternică a comerţului online şi a evoluţiei obiceiurilor de consum. Oportunitatea Internetului vine în special în contextul necesităţii creării unor experienţe pentru client în mall, mai ales având în vedere tendinţa research online & shop offline, gradul mare de penetrare al smartphone-urilor sau numărul de utilizatori de pe reţelele sociale. Utilizând aceste instrumente, un centru comercial poate fi mai aproape de vizitatori, poate afla ce îşi doresc, îi poate recompensa şi poate crea experienţe customizate.

 

Sursa: adevarul.ro

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Cu firmele pe butuci, profesoara de sex oral a PSD a ajuns să mănânce rahat din același blid cu Gâdea

2 Lăzăroiu / Când Antena 3 linşează un candidat înainte de alegeri, răsuflu uşurat

3 Priviți ce investiție a făcut Rusia chiar în fața Guvernului...

4 ULTIMA ORĂ Schimbare de trend în sondajele din București! Scade brusc procentul indecișilor!

5 VIDEO Uite prostul, bă! Cică ăsta este profesor de lupte