SURSE Funcționarii din ASF terorizați de prezența reprezentanților service-urilor?

SURSE Funcționarii din ASF terorizați de prezența reprezentanților service-urilor?

SURSE Funcționarii din ASF terorizați de prezența reprezentanților service-urilor? Florin Pandele care mai nou folosindu-se de girul noilor săi prieteni (chiar și de vicepreședintele Cristian Roșu) are acces in sediul ASF fără a mai fi nevoie să prezinte documente in vederea privind scopul și durata vizitei. Angajații ASF se plâng de regimul de teroare la care sunt supuși prin instigările la ilegalități în sprijinul fără fond și formă a service-urilor considerate CLIENTI-CONSUMATORI ale societăților de asigurare.

 Intrând pe portalul Curții Constituționale ale României au fost înregistrate interpelări de la peste 50 de instanțe și judecătorii din Romania care au considerat că este de competența CCR să se pronunțe in legătură cu sesizările transmise de către companiile de asigurări cu privire la legalitatea practicării de tarife de orice nivel.

 Asta in timp ce tot mai multe decizii ale instanțelor de judecată devin favorabile copaniilor de asigurare.

Sesizând pericolul situației domnul Pandele- patron al Autocar Grup 1, Standocolor, Autocar&Trucks, Vicepreședinte COTAR, susținător ASSAI si ASF (undercover), încearcă disperat strămutarea cauzelor sale către judecătorii din județul ILFOV.

Pandele a fost prezent la redactarea legii si a reusit sa includa clauze care sa le permita sa factureze ora de manopera chiar si cu 200 de Euro, sa aplice adaosuri comerciale de 100% la piesele de schimb si sa inchirieze masini cu 200 de Euro pe zi. Adica, niste preturi la care firmele oneste nici nu si le pot imagina!

 Mai mult, acesti antreprenori inventivi reusesc sa insele atat clientii, cat si societatile de asigurare: clientilor le prezinta o poveste frumoasa prin care acestia nu trebuie sa plateasca nimic, iar in schimbul unor semnaturi in alb, service-urile inventive preiau o asa-zisa creanta de la client si apoi o recupereaza de la societatea de asigurari. Pe scurt, trafic cu despagubiri! Abjectitatea acestor afaceristi a ajuns atat de departe incat unii dintre ei nici nu se mai ocupa cu reparatii auto, ci doar cu traficul de despagubiri.

 Polița RCA este vechi subiect de dispută între asigurători și transportatori și, ca de obicei, guvernanții sunt chemați să arbitreze. Dintre toți, tot ca de obicei, transportatorii reuniți sub sigla COTAR, acolo unde Pandele este sef, prezintă cele mai hilare soluții la situația actuală. Asociația în cauză reunește șoferi de tir, șoferi de taxi și firme de transport.

 Reprezentanții COTAR au acuzat, de fatada, service-urile că măresc fraudulos prețul reparațiilor și că majoritatea firmelor de reparații auto nu respectă clienții și prin practica lor duc la mărirea primelor RCA pe care le suportă toți consumatorii.

Răspunsul Asociației Societăților de Service Auto Independente (ASSAI) a fost prompt. Șeful COTAR, Vasile Ștefănescu, a fost acuzat că face jocul Autorității de Supraveghere Financiară. Argumentul service-urilor era că fata lui Ștefănescu, Vanessa Păduraru, și ginerele acestuia, Cristian Laurențiu Păduraru, sunt angajați ai ASF.

 Cu toate acestea, cele două asociații știu să-și dea mâna când le pică bine. Frământările COTAR și ASSAI referitoare la piața asigurărilor sunt vechi. În 2010, cele două organizații au încercat să-și facă în Malta o societate de asigurări. Atunci, cele două entități au apelat la serviciile denunțătorului preferat al DNA, avocatul Doru Boștină.

 Deși n-au depășit stadiul de a visa frumos la busines-uri off-shore în asigurări, cei de la COTAR știu cel mai bine cât de mari trebuie sa fie primele de asigurare, care este rata daunei combinate, care trebuie să fie profitul asigurătorilor, dar mai ales cât este profitul, care sunt și cum sunt comisioanele, cheltuielile de achiziție si salariile angajaților din asigurări.

Ultima găselniță a șefilor de la COTAR este suspendarea poliției de asigurare obligatorie. Practic, reprezentanții transportatorilor doresc să nu mai plătească RCA din cauza crizei cauzate de COVID-19 și să se prelungească valabilitatea poliței cu durata stării de urgență.

Deși Autoritatea de Surpaveghere Financiară  a răspuns Guvernului susținând faptul că o asemenea măsură ar mări prețurile la asigurări pentru toți șoferii din România, cei de la COTAR, "cu multă grijă pentru cetățeni", aici incluzându-i și pe clienții lor,  au declanșat un imens scandal pe fondul schimbarii Legii RCA.


Citește și:

populare
astăzi

1 Retragerea lui Piedone a devenit o chestiune de zile...

2 Foarte interesante amănunte...

3 Era omul Rusiei? / O anchetă de contraspionaj duce la demiterea comandantului polonez al EUROCORPS, locotenent-generalul Jaroslaw Gromadzinski

4 Nu le zice rău Ciucă...

5 „Lebăda neagră”, noul trend pe internet după prăbușirea podului din Baltimore. Ce teorii ale conspirației circulă pe rețelele sociale